piątek, 27 lipca 2012

Witam :)


     Już myślałam, że coś ze mną nie tak... Oglądając kiedyś jakąś poranną TV mignęła mi przed oczami końcówka rozmowy z kolekcjonerkami lalek. Poszukałam trochę w necie, ale odpuściłam...za stara na takie rzeczy!!!

     Wcześniej wpadło w moje rączki kilka Polly :) _ szukałam małych laleczek w sklepach i znalazłam tylko te. Gdzieś głeboko schowane sentymenty próbowały się wydostac...

     Ale... będąc w ciąży (trzeciej ha ah... :)), na początku, myślałam, że może tym razem będzie dziewczynka...i kupowałam różne dziewczęce drobiazgi, min. kupiłam dwie przypadkowe lalki...jakąś różową Barbie (nie pamiętam nazwy) i Moxie Girlz Avery (Alicja w krainie czarów). Już wtedy zaintersowała mnie linia Moxie i zaczęłam ich szukać...

     Zawsze mnie jakoś ciągnęło do zabawek, szczególnie lalek. Moje dzieciństwo przypadło w dziwnych czasach...niestety. Nie było wielu rzeczy w sklepach, a Pewexy...

     Z tamtych lat pozostało wiele marzeń, wtedy niespełnionych, teraz w zasięgu ręki ale już innego wymiaru.

     Niestety nie mam jeszcze córki (trzech chłopców) i nie bardzo wiem jak bawią się w tych czasach małe dziewczynki..., bo chłopcy bawią się zupełnie inaczej, przynajmniej moi. Nawał zabawek powoduje brak szacunku do nich...

Ale dosyć sentymentów!!

     Przez ostatni miesiąc wertowałam intensywnie internet, czytałam wiele cudownych blogów i wciągnęło mnie nieodwracalnie!!!

     Zaczęły się zakupy i jeszcze bardziej intensywna lektura!!!

     Oto moje zakupy  - bardziej i mniej udane (piszę z pamięci, bo bejbika mam obok, jest bardzo późno i nie mogę zajrzeć do szuflady i zrobić zdjęć. Wstawię te zdjęcia, które mam już na dysku. Proszę o cierpliwość, bo dopiero zaczynam blogowanie):

Moje panienki :

1. różowa Barbie (N)

2. Moxie Girlz Avery - Alicja w krainie czarów (N)

3. 6 x My Scene (SH) + 2 Barbie (SH)

4. Moxie Teenz Melrose (N)


5. Moxie teenz Tristen (N)


6. LIV Sophie It's My Nature (N)



7. LIV Katie School's Out (N)

8. LIV Sophie School's Out (N)

9. LIV Hayden School's Out (N)

10. Artsy (chyba poprzednia seria)


11. Blythe paskudę


12. Moxie Girlz Sophina baletnica (SH)

13. Moxie Girlz Sophina (w piżamie..?) (SH)

N - nowe

SH - second hand

     Wydałam wszystkie zaskórniaki. Kolejne lalki będą pewnie za jaaakiś czas. Ale radości aż nadmiar~!!!

     To chyba całe moje towarzystwo...? Nie pamiętam co mam w szufladzie ha ha...:)

      Przepraszam za jakość zdjęć, część robiona telefonem, część wykorzystanych z aukcji.

  Dodam więcej zdjęć w najbliższym czasie.

                        Zapraszam na mój blog. Proszę o komentarze :)

5 komentarzy:

  1. witaj lalkomaniaczko!miło widzieć,że nie jest się samemu wśród innych hobbystów :) masz przepiękne lalki :) Tak jak ja lubisz Moxie Teenz i Livki :)
    będę tu zaglądać częściej :) dodaję Twojego bloga do obserwowanych!

    oczywiście gratuluję małej "drużyny piłkarskiej"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam :) Miło,że mnie zauważyłaś i dodałaś do obserwowanych:)
      Fajnie jest dzielić z kimś swoje radości, z kimś kto wie jak to jest... :)Jak się trochę ...!!! to zacznę zamieszczać ładniejsze zdjęcia. Mam teraz gorący okres. Mój najmłodszy nabytek skończył właśnie 7 miesięcy (wykluł się w Wigilię) i mamy ciągnącą się od roku, nieskończoną budowę, więc dużo na głowie...Ale na lalki zawsze troszeczkę czasu znajdę. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Witaj :D. Mam nadzieję, że szybko rozwiniesz się :). Bo kolekcja wspaniała :DDD. Zapraszam na mojego bloga : http://lalkawdomku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) oczywiście odwiedzę Twojego bloga :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń