poniedziałek, 30 lipca 2012

Witam wszystkich serdecznie :)

...przypadkowy nabytek...

zobaczcie co znalazłam w EMPiK-u:



 Może ktoś zna tę książkę...?

Z notki wynika, że to historia pewnie nie jednej z nas...
Jak przeczytam, dam znać czy było warto :)

...przypadkowy nabytek...

     Niestety w tym dziwnym kraju (kiedyś byłam patriotką, idealistką) jest dużo przypadkowości...i tak kupiłam dwa zamierzone przypadkowe Dale. Jeden z 2009, drugi z 2012. Chyba dosyć popularne..? Może uda Wam się odgadnąć, które?
 Już nie mogę się na nie doczekać, mimo naprawdę dużej PRZYPADKOWOŚCI wyboru :))))


   PS czy kupowałyście lalki w zagranicznych sklepach internetowych? Jak to się odbywa? Jaką walutą i jak się płaci? Może mi ktoś podpowiedzieć? Pytam, właśnie dlatego, żeby było mniej PRZYPADKOWOŚCI, oczywiście tej, którą kochamy najbardziej! (Bo PRZYPADKOWE pozytywne niespodzianki są ok!!!)

Aaa...byłabym zapomniała!!!
Jeszcze chciałam pokazać dwie sukienki dla Moxie Teenz (ale uwaga 15 lat nie miałam z takim szyciem do czynienia)
 

Ta sukienka chyba bardziej będzie pasowała Tris.Ona ma przepiękny fioletowy kolor oczu...

 

A to sukienka bez szycia...też do tych oczu...

Dziękuję wszystkim za odwiedziny :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna sukienka :). Książka ciekawie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  2. o tej książce ktoś,ale nie pamiętam już kto pisał na forum....
    sukienki bardzo ładnie podkreślają kolory oczu Moxinek :) nie masz się czego wstydzić!

    Gratuluję zakupu nowych lalek!nie mam pojęcia które to,niestety,bo zbyt wiele ich jest!może z 2012 - de Lorean(uwielbiam ją!) a z 2009 - Lizbel?Puki?

    :)

    Co do kupowania z zagranicy - najczęściej płaci się w europie w euro a za oceanem - w dolcach.Warto mieć konto Paypal-dużo sklepów ma opcję płacenia w ten sposób.Zapraszam na forum -tam jest mnóstwo informacji na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! 2012 trafiona!!!! Długo się nad nią zastanawiałam...i klamka zapadła... Chciałam blondynkę mleczną z niebieskimi oczami ale niestety nie było...i wzięłam DeLorean :)

      konta Paypal nie mam :(

      Cieszę się, że sukienki się spodobały :)

      Usuń
  3. Ja pisałam o tej książce -> http://surrealistyczny.blogspot.com/2012/04/zywica-w-krzywym-zwierciadle.html
    Ciekawa jestem twoich wrażeń :)
    Gratuluję DeLorean :) ciekawa jestem tej drugiej :)
    Ładne sukienki :)

    PS Jakbyś mogła usuń weryfikację obrazkową bo to utrudnia komentowanie (nowe obrazki są ciężkie do rozczytania)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przeczytam, to oczywiście dam znać. Pewnie trochę mi zejdzie, bo jak dostanę jutro te lalki, to pewnie czas mi sie zatrzyma...

      Usuń