piątek, 15 sierpnia 2014

Blanka letnio...

Witam serdecznie :)

Nie mogę wypuścić z rąk szydełka i drutów...
Siedząc sobie na dole wpadł mi pomysł do głowy...
....ale nie, to bez sensu...ten kolor jej kompletnie nie pasuje, przecież ona ma brzoskwiniową skórkę...
...trudno, nie chce mi się iść na górę po inną włóczkę...spróbuję...najpierw zrobiłam kapelusz, potem dół stroju, a na końcu górę stroju...i nic nie byłoby w tym dziwnego gdybym poszła na górę po lalkę, której nie miałam w ręku miesięcy kilka..., ale komu by się chciało...? Mnie NIE!
No to zaczęłam robić "na oko". Kompletnie nie pamiętałam gabarytów lalki...ale trudno...
Jak wyszło, tak wyszło. Trochę poprawię i ozdobię i powinno być ok ;)

To pierwsze rzeczy, jakie zrobiłam dla tej lalki. Zawsze jakoś łatwiej mi było robić na Dale i Pullipy. Ale dziś mnie coś kopnęło i jej też w końcu coś zrobiłam :)







Mimo letniej pory roku, dziś zdjęcia z małym światłem :(

strój wygląda trochę jak " z młodszej siostry", ale coś jeszcze z tym zrobię.



...nie, że tęsknię za zimą...ale czapki mnie bardzo wciągnęły.



Ta chyba będzie na młodszą siostrę.


Dziękuję bardzo wszystkim za odwiedziny 

♤♡♢♧

9 komentarzy:

  1. śliczna lalka i śliczny komplecik! bardzo podoba mi się twój blog :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna. Mogłabym się na nią gapic bez końca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny jest ten letni komplecik! A czapeczki - wiadomo! Lalkom zawsze do twarzy w czapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Blanka jest piękna, ma w sobie coś delikatnego i tajemniczego :) ciuszki bardzo ładne, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Blanka to jeden z dwóch moich ulubionych modeli jej firmy :)

      Usuń
  5. zachwycająca modelka - a bikini niczym słonecznik - trochę trzeba
    było podłubać? ale efekt świetny - pozdrawiam z Szydełkowa!

    OdpowiedzUsuń